Skip to content

Επίπεδο Παροχής Υπηρεσιών (Service Lever Agreement – SLA) και Συστήματα Γεωγραφικών Υπηρεσιών (G.I.S).

10/05/2011

Η ανάθεση των εργασιών μιας εταιρίας ή ενός Φορέα σε εξωτερικούς συνεργάτες μπορεί να συμβάλει δυναμικά στην ανάπτυξη της επιχείρησης ή των παρεχόμενων υπηρεσιών του Φορέα εξοικονομώντας κεφάλαια και χρόνο. Προϋπόθεση είναι η ποιότητα των υπηρεσιών να βρίσκεται σε ένα σταθερό επίπεδο, προκειμένου τα οφέλη να μη μένουν στη θεωρία αλλά να επεκτείνονται και στην πράξη. Τη διαχείριση τέτοιων ζητημάτων αναλαμβάνουν οι συμφωνίες μεταξύ των δύο συμβαλλόμενων μερών, που ορίζουν ρητά το είδος της συνεργασίας και το επίπεδο των παρεχόμενων υπηρεσιών. Πρόκειται για τα περίφημα Service Level Agreements (SLA), που δεν είναι τίποτε άλλο από συμφωνίες για το επίπεδο παροχής των υπηρεσιών. Στα Ελληνικά θα μπορούσαν να μεταφραστούν ως «Συμβόλαια Διασφάλισης Επιπέδου Ποιότητας και Συμφωνίες Επιπέδου Παρεχόμενων Υπηρεσιών». Τα τελευταία χρόνια τα συμβόλαια αυτά έχουν εισβάλει και στον χώρο των Gis, με την μορφή παρεχόμενων υπηρεσιών υποστήριξης και συντήρησης, σε μεγάλα έργα. Ένα πρότυπο παροχής τέτοιων υπηρεσιών μπορεί κάποιος να βρει εδώ http://www.interworks.biz/img/Dynamic%20Data%20Center/service_level_aggreement__sla__v1.6.pdf

Advertisements
No comments yet

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

Αρέσει σε %d bloggers: